Dostęp do dużej ilości danych, wybranie tych najważniejszych i odpowiednio szybka reakcja na napływające informacje to dzisiaj obowiązek firm. Jest to konieczne, jeśli chcą zdobyć i utrzymać znaczącą pozycję na rynku.

Dzięki danym, możliwa jest nie tylko analiza tego, co już się wydarzyło lub monitoring aktualnej sytuacji. Realne stało się także przewidywanie przyszłości. Z zadziwiająco dużą i wciąż rosnącą dozą dokładności. Mimo, że brzmi to nieco jak science-fiction, to jest już elementem rzeczywistości. Dzięki możliwości zbierania ogromnej ilości danych oraz ich zaawansowanej analizy przy użyciu narzędzi do Marketing Automation, możemy dziś uczynić naszą ofertę jeszcze bardziej zindywidualizowaną. Idealnie dopasowaną do potrzeb klienta

Możliwe jest sugerowanie klientowi, który eksploruje sklep internetowy, produktów, które niemal na pewno go zainteresują. Istnieją ścieżki zdarzeń w określonych odstępach czasowych, które nie pozwolą mu zapomnieć, że interesował się określonymi produktami. Zrobią wszystko by przekonać go do zakupu.

Klient, który dokonuje regularnych zakupów, nie musi już ręcznie wprowadzać kolejnego zamówienia do systemu dostawcy. To zamówienie jest gotowe na czas, a faktura generuje się automatycznie i oczekuje na zatwierdzenie przez klienta. Ciągłe monitorowanie zachowań potencjalnych i aktualnych klientów to szereg korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron!