Czy sprzedaż w internecie wspiera sprzedaż offline?

Sprzedaż offline i online… Znalezienie złotego środka pomiędzy tymi działaniami sprzedażowymi nie jest łatwym zadaniem. Tym bardziej, że istnieje duża dynamika zmienności czynników, które składają się na decyzje zakupowe konsumentów.

Właściwy podział działań w świecie cyfrowym i rzeczywistym jest bardzo ważny. Niemniej istotne są działania, dzięki którym można stworzyć mechanizmy wzajemnego wsparcia sprzedaży w obu tych sferach. Sprzedaż offline można wspomagać nie tylko reklamami internetowymi, które często są już stosowane częściej niż tradycyjne metody promowania.

Drogą internetową można informować klientów o nowościach w ofercie czy promocjach również na wiele innych sposobów. Popularnym sposobem takiej komunikacji jest newsletter. Klienta, który pozostawił w wirtualnym koszyku zakupowym produkty, można zachęcać do ich zakupu w najbliższym sklepie stacjonarnym. Z kolei, po zakupie w punkcie stacjonarnym, odnotowanym na karcie lojalnościowej klienta, można mu przesyłać propozycje dokupienia produktów komplementarnych czy np. zapraszać na eventy.

Możliwości jest wiele i chętnie dobierzemy te właściwe dla specyfiki Twojego biznesu!