W dzisiejszym handlu trudno jest wyróżnić ofertę firmy tylko poprzez ruchy cenowe czy specjalne promocje. Konkurencja jest teraz wszechobecna, standardy obsługi wciąż się podnoszą. Rosną też wymagania klientów i w związku z tymi czynnikami, trudniej sprostać potrzebom odbiorców.

W świecie coraz częściej opanowanym przez szum reklamowy i zautomatyzowaną obsługę, wygrywa ten, kto zaoferuje swoim klientom sumę najlepszych możliwych doświadczeń, zbieranych na każdym etapie interakcji dostawca-odbiorca. Na tę sumę składają się czynniki takie jak:

  • oferta adekwatna do wymagań,
  • szybkość i trafność działań,
  • krótki i treściwy przekaz zaprezentowany w przystępny sposób,
  • personalizacja kontaktu oraz nacechowanie go relacją o charakterystyce 1-to-1.

Niemniej znaczące jest wyprzedzanie potrzeb klientów i ich pełne zrozumienie, profesjonalizm czy wywiązywanie z wszelkiego typu obietnic. Jeśli chcesz wyróżnić swoją ofertę, zindywidualizuj ją, skieruj do konkretnej grupy odbiorców, spersonalizuj jej treść i zdecydowanie postaw na jakość, a nie ilość. Wydatnie pomogą Ci w tym profesjonalne narzędzia do automatyzacji marketingu, np. Salesforce Pardot!