Jakie płyną korzyści z marketing automation?

Marketing Automation to przede wszystkim szereg ułatwień w codziennych czynnościach marketingowych. Dzięki możliwości oparcia kampanii reklamowych o tworzone w intuicyjnych narzędziach ścieżki doświadczeń klientów, możesz precyzyjnie zaplanować każdą interakcję z odbiorcami Twoich treści, dostosować content do określonej grupy docelowej, a także wyselekcjonować tę grupę w oparciu o dokładnie przeanalizowane dane.

Dzięki automatyzacji ograniczysz koszty prowadzenia firmy, powiększysz wolumen zamówień swoich klientów, zwiększysz zyski i poprawisz jakość współpracy swoich działów sprzedaży i marketingu. Automatyzacja, np. przy pomocy narzędzi Salesforce Marketing Cloud lub Salesforce Pardot, pomoże Ci zapewnić klientom doświadczenia najwyższej jakości, na każdym etapie kontaktu z Tobą. Twoje działania będą efektywniejsze, znacznie mniej mocy przerobowych będzie przeznaczane w Twojej firmie na powtarzalne czynności, a dzięki temu kreatywność Twoich pracowników wzrośnie. Korzystając z możliwości monitorowania trwających kampanii marketingowych i ich efektów w czasie rzeczywistym, w prosty sposób można je modyfikować, by szybciej osiągać założone cele.