Kurs: Jak wdrożyć marketing automation w swojej firmie?

marketing automation
Jak wdrożyć marketing automation

Czym jest marketing automation?

Marketing automation (MA), czyli automatyzacja marketingu to narzędzia, platformy i oprogramowania, których głównym zadaniem jest odciążenie marketerów z najbardziej czasochłonnych, powtarzalnych zadań, dając pracownikom dodatkowy czas na skupienie się na ważniejszych czynnościach. Brzmi świetnie, ale czy jest sens aby wdrożyć marketing automation w swojej firmie?

Po co firmy używają marketing automation?

Automatyzacja marketingu przyczynia się do zwiększonej produktywności firmy – pracownicy dzięki narzędziom MA, mogą skupić się na istotniejszych zadaniach, przez co przepływ pracy jest szybszy. Marketing automation wykorzystany w efektywny sposób posiada masę zalet o czym mówią statystyki. 

Czy wiesz, że aż 75% marketerów obecnie używa co najmniej jednego z narzędzi do automatyzacji marketingu? (Raport strony SocialMediaToday) 

Co więcej, wydatki na narzędzia marketing automation będą się dynamicznie powiększać w przeciągu najbliższych lat, osiągając około 25 mld dolarów w 2023 roku! (Forrester) 

Wskazuje to, że w 2021 roku, jak i w kolejnych latach użyteczność automatyzacji marketingu będzie tylko rosnąć. Firmy, które do tej pory nie stosowały narzędzi marketing automation będą zmuszone, aby dopasować się do obecnych trendów.

Czy, i jak wdrożyć marketing automation w swojej firmie?

To już jasne, że dla większości organizacji marketing automation jest przyszłością. Jeśli Twoja firma wciąż nie używa ani jednego narzędzia do automatyzacji marketingu, a Ty zastanawiasz się czy jest to rozwiązanie dla każdego biznesu – oznacza to, że nasz kurs “Jak wdrożyć marketing automation w swojej firmie” jest dla Ciebie.

W CRM Designer postanowiliśmy podzielić się naszą specjalistyczną wiedzą i stworzyć darmowy kurs, w którym przeprowadzimy każdego przez proces wdrożenia marketing automation do w swojej firmy.

Nasz 7-etapowy kurs to:

  • najlepsze wprowadzenie do świata marketing automation, dzięki któremu stopniowo zdobywasz najistotniejsze informacje z zakresu marketing automation,
  • praktyczne wskazówki dotyczące wdrażania nowej technologii w swojej firmie,
  • połączenie teorii z praktyką,Kurs jak wdrożyć marketing automation w swojej firmie
  • wsparcie dla przedsiębiorców, marketerów oraz innych pracowników w Twojej firmie.

Co daje dołączenie do kursu?

Kurs stopniowo wprowadzi Cię w temat automatyzacji marketingu, tłumacząc w prosty i przystępny sposób czym jest MA i jakie daje korzyści. Dowiesz się też z jakimi narzędziami MA można się spotkać oraz jak ich używać. Każdy etap to osobny e-mail, który szczegółowo opowiada o najistotniejszych kwestiach, zawsze odsyłając do zewnętrznych źródeł w razie gdyby odbiorca chciał dowiedzieć się więcej odnośnie danego tematu.

Kurs składa się z siedmiu maili, o następujących tematach:

  1. Co to Marketing Automation? Kto rzeczywiście korzysta na rozwiązaniach Marketing Automation?
  2. Czy Twoja firma potrzebuje marketing automation?
  3. Najczęściej używane narzędzia marketing automation. Dobranie odpowiednich rozwiązań do działalności swojej firmy.
  4. Czy potrzebna mi pomoc z zewnątrz? Czyli outsourcing marketing automation.
  5. Jak przygotować firmę i pracowników na automatyzację marketingu?
  6. Testowanie i monitoring efektywności narzędzi MA. Czy wybrane rozwiązania przynoszą realne zyski?
  7. Podjęcie konkretnych działań, czyli wdrożenie marketing automation do swojej firmy.

Dla kogo jest kurs?

Kurs stworzyliśmy z myślą o:

  • Każdym przedsiębiorcy, który choć w małej części działa w przestrzeni internetowej lub planuje rozpocząć digital marketing, 
  • Pracownikach działu marketingowego,
  • Osobach zaczynających przygodę z marketing automation, posiadających podstawową wiedzę o MA,
  • Osobach rozpoczynających karierę w marketingu, które nie posiadają jeszcze odpowiednich kwalifikacji,
  • Zainteresowanych nowinkami technologicznymi z zakresu marketingu.

Materiał kursu skierowany jest do każdego przedsiębiorcy oraz pracownika działu marketingu, który chce osiągać wyższe cele sprzedażowe przy pomocy automatyzacji marketingu. Do rozpoczęcia kursu nie jest wymagana wcześniejsza wiedza techniczna czy doświadczenie. Jest to zupełnie bezpłatny kurs wprowadzający w temat marketing automation, dzięki czemu uczestnik nabierze podstawową wiedzę, która w przyszłości pomoże podejmować lepsze decyzje biznesowe. Natomiast jeśli automatyzacja marketingu nie jest Ci obca to jeszcze lepiej, ponieważ na pewno łatwiej będzie Ci zrozumieć poruszane zagadnienia.

Jeśli dalej zastanawiasz się czy kurs jest dla Ciebie, a w międzyczasie czytania tego tekstu zadałeś/aś sobie przynajmniej jedno z tych pytań:

  • Jak wdrożyć marketing automation w mojej firmie?
  • Co to Marketing Automation? 
  • Kto w rzeczywistości korzysta z rozwiązań Marketing Automation?
  • Czy moja firma potrzebuje marketing automation?
  • Jakie są najczęściej używane narzędzia marketing automation?
  • Czy potrzebna mi pomoc w automatyzacji marketingu? 
  • Jak przygotować firmę i pracowników na automatyzację marketingu?
  • Czy ten cały marketing automation przyniesie mi realne zyski? 

to znak, że nasz kurs przeznaczony jest dla Ciebie 🙂

Do kursu możesz dołączyć TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *