Salesforce Pardot to narzędzie służące do zarządzania automatyzacją marketingu w procesach B2B. Główna siła Pardot, czyli skuteczne profilowanie i precyzyjny scoring leadów, sprawi, że Twój dział sprzedaży będzie otrzymywał do obsługi zawsze tych klientów, którzy są najbliżej decyzji zakupowej.

Marketing Automation z Salesforce Pardot

Nowa jakość mailingów, pozwoli uzyskać nieosiągalne do tej pory przełożenie na liczbę nowych leadów, a możliwość konfiguracji serii mailingów oraz kontaktów poprzez inne kanały, pozwoli na efektywne kształtowanie odbiorców (przygotowanie do zakupu, ang. lead nurturing) i znacznie wyższy poziom konwersji niż ten, który był Ci znany dotychczas. Dzięki elementowi Pardot, jakim jest Engagement Studio, będziesz mógł czerpać korzyści z zaawansowanej logiki, pozwalającej uruchamiać określone czynności marketingowe na podstawie aktywności konkretnego użytkownika. Twoje mailingi będą wysoce spersonalizowane oraz zapewnią dostarczenie odpowiedniej treści każdemu odbiorcy, we właściwym czasie.

Jednak Pardot to nie tylko mailingi. To również możliwość tworzenia wysokiej jakości landing pages. Dzięki prostemu edytorowi, utworzenie dostosowanego do potrzeby chwili landing page, odbywa się dosłownie w kilka minut. Możesz także importować stronę już utworzoną, dostosować ją do charakterystyki Pardot i śledzić jej działanie oraz skuteczność, a także modyfikować, wedle aktualnych potrzeb.

Siła narzędzi Salesforce tkwi m.in. w możliwości ich integracji

Wielką zaletą Pardot jest możliwość integracji z zewnętrznymi platformami, systemami i aplikacjami, które zwiększają moc funkcjonalności, jakie daje integracja Pardot z Salesforce Sales Cloud. Pozwala to połączyć kilka systemów CRM w jeden, dzięki synchronizacji, a także korzystać z dobrodziejstw m.in. Google Analytics, Google AdWords czy LinkedIn.

W Pardot stworzysz także proste, jak i wyszukane formularze, zawierające pola zależne, zautomatyzowane akcje czy pola dynamiczne. Zapewnią Ci one pełną kontrolę i optymalizację konwersji, a szczegółowe dane statystyczne będziesz mógł śledzić na bieżąco, co uczyni Twój marketing jeszcze lepszym.

W procesie marketingowym, dzięki Salesforce Marketing Cloud i Salesforce Pardot, będziesz mógł skorzystać z automatyzacji działań, personalizacji contentu, zaawansowanych kreatorów dynamicznych treści reklamowych, dogłębnej analizy danych, narzędzi do sprzedaży krzyżowej czy skutecznych kampanii emailowych. Wreszcie będziesz mógł określić konkretne cele marketingowe, ale przede wszystkim będziesz miał możliwość sprawdzania ich progresu w czasie rzeczywistym. Salesforce Pardot umożliwia bowiem nie tylko automatyczną weryfikację oraz reagowanie na działania odbiorców. Jednym z najistotniejszych elementów tego narzędzia, jest możliwość mierzenia efektywności kampanii oraz skuteczności wprowadzanych modyfikacji, a zatem zyskujesz możliwość realnego wglądu w najistotniejsze dane.

Pardot, narzędzie starannie zaplanowane i dedykowane sektorowi B2B, da Ci możliwość jeszcze lepszego i jeszcze szybszego nawiązywania kontaktów, zapewnienia klientom wyższej jakości obsługi, a pracownikom lepszej organizacji pracy. To wszystko, wsparte automatyzacją, wspomoże generowanie wartościowych leadów, skrócenie średniego czasu przejścia przez lejek sprzedażowy, a także zwiększenie ROI.