Obsługa klienta -Salesforce Service Cloud

salesforce service cloud

Salesforce Service Cloud to platforma serwisowa, która pozwoli Twojemu działowi obsługi klienta poznawać potrzeby klientów niemal dosłownie w momencie ich zgłoszenia, a także natychmiastowo reagować, we właściwy sposób. Wsparcie udzielane przy pomocy Service Cloud cechuje szybkość reakcji, trafność odpowiedzi i profesjonalizm. Są to cechy możliwe do osiągnięcia dzięki automatyzacji procesów serwisowych, a także maksymalnym usprawnieniu obiegu informacji oraz przydziału pracy. Kluczowe znaczenie ma także możliwość utworzenia w ramach Service Cloud bazy wiedzy, która posłuży Twoim pracownikom jako źródło wszelkich niezbędnych informacji, by zachować najwyższą jakość obsługi klienta.

Non stop aktualizowane w systemie dane, automatyczne notyfikacje i właściwy przydział spraw serwisowych, to sposób na niezrównaną sprawność działań, a także oszczędność czasu Twojego klienta i pracownika. Możesz mieć pewność, że to docenią. Twój pracownik, wiedząc, że dzięki wsparciu systemu Service Cloud, wykonuje pracę najwyższej jakości, pozostanie zmotywowany i skuteczny. Natomiast Twój klient będzie wiedział od pierwszego kontaktu w sprawie serwisowej, że Twoja firma stanie na wysokości zadania, rozumiejąc jego problemy i wiedząc, jak im zaradzić.

Niezrównana obsługa klienta poprzez Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud to niezwykle wygodna konsola, która zapewnia dostęp do informacji na bieżąco, ich natychmiastowy przepływ i prezentację w przejrzysty, efektywny sposób. Twoi pracownicy mogą mieć do niej dostęp nie tylko w biurze Twojej firmy, ale wszędzie, ponieważ Service Cloud wyświetla się w przeglądarce internetowej lub aplikacji na urządzenia mobilne i nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania, zaś wszystkie czynności wewnątrz systemu odbywają się w chmurze, a zatem na serwerach Salesforce.

Dzięki umożliwieniu wielokanałowego kontaktu z klientem, narzędzie Service Cloud, daje zarówno Twoim klientom i pracownikom, wygodę i pełną kontrolę nad każdą sprawą serwisową, a także wszelkie warunki, by szybko i sprawnie została ona zakończona. Integracja z innymi narzędziami Salesforce, np. Sales Cloud, pozwoli Ci osiągnąć jeden z najważniejszych warunków zadowolenia współczesnego klienta – indywidualne podejście i szybkie zaspokojenie potrzeb. Efektem będzie profesjonalne załatwienie sprawy i zadowolenie klienta. Z kolei, analiza historycznych danych pozwoli określić, jaki kanał komunikacji jest najważniejszy dla klientów, w przypadku którego z kanałów można coś zmienić czy poprawić oraz któremu warto poświęcić więcej uwagi, by jeszcze udoskonalić poziom obsługi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *