Salesforce Service Cloud to platforma serwisowa, która pozwoli Twojemu działowi obsługi klienta poznawać potrzeby klientów niemal dosłownie w momencie ich zgłoszenia, a także natychmiastowo reagować, we właściwy sposób. Wsparcie udzielane przy pomocy Service Cloud cechuje szybkość reakcji, trafność odpowiedzi i profesjonalizm. Są to cechy możliwe do osiągnięcia dzięki automatyzacji procesów serwisowych, a także maksymalnym usprawnieniu obiegu informacji oraz przydziału pracy. Kluczowe znaczenie ma także możliwość utworzenia w ramach Service Cloud bazy wiedzy, która posłuży Twoim pracownikom jako źródło wszelkich niezbędnych informacji, by zachować najwyższą jakość obsługi klienta.

Non stop aktualizowane w systemie dane, automatyczne notyfikacje i właściwy przydział spraw serwisowych, to sposób na niezrównaną sprawność działań, a także oszczędność czasu Twojego klienta i pracownika. Możesz mieć pewność, że to docenią. Twój pracownik, wiedząc, że dzięki wsparciu systemu Service Cloud, wykonuje pracę najwyższej jakości, pozostanie zmotywowany i skuteczny. Natomiast Twój klient będzie wiedział od pierwszego kontaktu w sprawie serwisowej, że Twoja firma stanie na wysokości zadania, rozumiejąc jego problemy i wiedząc, jak im zaradzić.

Niezrównana obsługa klienta poprzez Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud to niezwykle wygodna konsola, która zapewnia dostęp do informacji na bieżąco, ich natychmiastowy przepływ i prezentację w przejrzysty, efektywny sposób. Twoi pracownicy mogą mieć do niej dostęp nie tylko w biurze Twojej firmy, ale wszędzie, ponieważ Service Cloud wyświetla się w przeglądarce internetowej lub aplikacji na urządzenia mobilne i nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania, zaś wszystkie czynności wewnątrz systemu odbywają się w chmurze, a zatem na serwerach Salesforce.

Dzięki umożliwieniu wielokanałowego kontaktu z klientem, narzędzie Service Cloud, daje zarówno Twoim klientom i pracownikom, wygodę i pełną kontrolę nad każdą sprawą serwisową, a także wszelkie warunki, by szybko i sprawnie została ona zakończona. Integracja z innymi narzędziami Salesforce, np. Sales Cloud, pozwoli Ci osiągnąć jeden z najważniejszych warunków zadowolenia współczesnego klienta – indywidualne podejście i szybkie zaspokojenie potrzeb. Efektem będzie profesjonalne załatwienie sprawy i zadowolenie klienta. Z kolei, analiza historycznych danych pozwoli określić, jaki kanał komunikacji jest najważniejszy dla klientów, w przypadku którego z kanałów można coś zmienić czy poprawić oraz któremu warto poświęcić więcej uwagi, by jeszcze udoskonalić poziom obsługi.