Witaj na cyfrowyretail.pl

SERVICES

Cyfrowy Retail czyli symbioza technologii ze sprzedażą

Kampanie przypominające – czy są potrzebne?

Kampanie przypominające to kolejny rodzaj kampanii, który wymaga doprecyzowania dot. nazewnictwa. W tym przypadku mówimy o top-of-mind campaign. Głównym zadaniem tych działań jest utrzymać świeże i aktualne informacje na temat firmy, jej produktów czy usług, w umyśle...

Marketing B2C – Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud jest zbiorem narzędzi, dzięki którym stworzysz doskonałe kampanie marketingowe, kierowane do klienta indywidualnego. To potężna platforma, dostosowana do charakterystyki działalności typu B2C, służąca do kreowania i zarządzania relacjami z...

Czy klient B2B ma takie same wymagania jak klient B2C?

Jakie są różnice między klientami B2B a B2C? Czy ich wymagania są takie same, czy można stosować wobec nich jednakowe strategie marketingowe? Odpowiedź na te pytania należy rozpocząć od wspomnienia o dość nowym modelu relacji dostawców z klientami- B2B2C (ang....

Kampania produktowa – jak skutecznie promować ofertę?

Poruszamy się na co dzień w zalewie informacji, z których zmuszeni jesteśmy starannie selekcjonować te, które nas dotyczą i interesują, jeśli chcemy się z nimi zapoznać. Przez to, coraz większym wyzwaniem dla firm jest skuteczne wypromowanie nowego produktu. Kampania...

Relacje 1-to-1 (1:1) – jak je osiągnąć i uczynić normą?

Relacje 1-to-1 to taki rodzaj kontaktu między stronami transakcji, który podkreśla znaczenie drugiej strony jako człowieka. Obowiązują tu zasady komunikacji interpersonalnej, które mają w założeniu utworzyć więź między kontrahentami. Głównym celem jest nadać ich...

Czy sztuczna inteligencja odgrywa dziś ważną rolę?

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, jeszcze 3-4 lata temu, często były traktowane jak slogany reklamowe. Wielu ludziom kojarzyły się bardziej z science-fiction niż rzeczywistością. Według badań, średnio co drugą czynność w firmach można już dzisiaj...

Czy marketing automation jest dla każdego biznesu?

Marketing Automation to technologia charakteryzująca się wysoką elastycznością. Jej elementy można z powodzeniem zaimplementować w biznesie dowolnej wielkości, jak również z każdej branży. Dla kogo tworzone są narzędzia Marketing Automation? Narzędzia służące...

Kampanie cross-selling i up-selling – czym są?

Cross-selling i up-selling to kampanie/strategie sprzedaży, a ściślej mówiąc – elementy większej strategii sprzedażowej. Cross-selling i up-selling często są stosowane jednocześnie, co zwiększa prawdopodobieństwo finalnego podniesienia wartości dokonywanego...

Kurs: Jak wdrożyć marketing automation w swojej firmie?

Czym jest marketing automation?   Marketing automation (MA), czyli automatyzacja marketingu to narzędzia, platformy i oprogramowania, których głównym zadaniem jest odciążenie marketerów z najbardziej czasochłonnych, powtarzalnych zadań, dając pracownikom...

Salesforce Pardot – dla kogo jest i co pozwala osiągnąć?

Salesforce Pardot to narzędzie z zakresu Marketing Automation, zaprojektowane dla podmiotów funkcjonujących w ramach relacji B2B. Z racji swej specyfiki i wielu zalet, często stosowany jest także przez firmy B2C. Przede wszystkim, Pardot to świetny kreator ścieżki...
Klient w centrum uwagi: Przedsprzedaż

Klient w centrum uwagi: Przedsprzedaż

Klient jest najważniejszy, tak twierdzi prawie każda firma. W praktyce wygląda to jednak różnie. Niniejszy artykuł rozpoczyna cykl Klient w centrum uwagi. Będziemy w nim opisywać na jakie istotne elementy obsługi klienta powinny zwrócić uwagę firmy, które chcą zbliżyć...

Ścieżka klienta czyli Customer Journey

Ścieżka klienta czyli Customer Journey

Customer Journey jest to podróż klienta, korzystającego z naszych usług lub produktów, rozpoczynająca się jeszcze przed zakupem. Jeśli posiadamy sklep typu brick-and-mortar, Customer Journey rozpoczyna się od momentu zauważenia wystawy sklepowej i wejścia do sklepu....

Czy klient B2B ma takie same wymagania jak klient B2C?

Czy klient B2B ma takie same wymagania jak klient B2C?

Jakie są różnice między klientami B2B a B2C? Czy ich wymagania są takie same, czy można stosować wobec nich jednakowe strategie marketingowe? Odpowiedź na te pytania należy rozpocząć od wspomnienia o dość nowym modelu relacji dostawców z klientami- B2B2C (ang....

Salesforce Pardot – dla kogo jest i co pozwala osiągnąć?

Salesforce Pardot – dla kogo jest i co pozwala osiągnąć?

Salesforce Pardot to narzędzie z zakresu Marketing Automation, zaprojektowane dla podmiotów funkcjonujących w ramach relacji B2B. Z racji swej specyfiki i wielu zalet, często stosowany jest także przez firmy B2C. Przede wszystkim, Pardot to świetny kreator ścieżki...

Czy tradycyjna sprzedaż może wspierać sprzedaż online?

Czy tradycyjna sprzedaż może wspierać sprzedaż online?

Pisaliśmy już o tym, w jaki sposób działania online mogą wspierać sprzedaż w świecie rzeczywistym. Możliwe jest także wsparcie płynące w odwrotnym kierunku. W czasach szerokiej dostępności produktów, prowadzenie sprzedaży jednokanałowo zostawia nasz biznes w tyle....

Kampanie cross-selling i up-selling – czym są?

Kampanie cross-selling i up-selling – czym są?

Cross-selling i up-selling to kampanie/strategie sprzedaży, a ściślej mówiąc – elementy większej strategii sprzedażowej. Cross-selling i up-selling często są stosowane jednocześnie, co zwiększa prawdopodobieństwo finalnego podniesienia wartości dokonywanego...

Czy marketing automation jest dla każdego biznesu?

Czy marketing automation jest dla każdego biznesu?

Marketing Automation to technologia charakteryzująca się wysoką elastycznością. Jej elementy można z powodzeniem zaimplementować w biznesie dowolnej wielkości, jak również z każdej branży. Dla kogo tworzone są narzędzia Marketing Automation? Narzędzia służące...

Balans między sprzedażą internetową i tradycyjną

Balans między sprzedażą internetową i tradycyjną

Dystrybucja jednokanałowa, czyli na przykład tylko na platformie online czy tylko w tradycyjnej formie, czyli w sklepach typu brick-and-mortar, jest już przestarzałym modelem. Decydując się na dystrybucję typu omnichannel, czyli na kolaborację sprzedaży tradycyjnej ze...

Kampanie przypominające – czy są potrzebne?

Kampanie przypominające – czy są potrzebne?

Kampanie przypominające to kolejny rodzaj kampanii, który wymaga doprecyzowania dot. nazewnictwa. W tym przypadku mówimy o top-of-mind campaign. Głównym zadaniem tych działań jest utrzymać świeże i aktualne informacje na temat firmy, jej produktów czy usług, w umyśle...