Oczekujący coraz wyższej jakości obsługi i szybkości reakcji konsument wymaga wdrożenia specjalistycznych narzędzi (jak na przykład Salesforce Service Cloud). Umożliwiają one niemal perfekcyjną organizację każdego działu obsługi klienta. Jedną z nich, często niefortunnie pomijaną, jest posprzedażowa obsługa.

Salesforce Service Cloud to zbiór takich właśnie narzędzi i bez wątpienia jest to system najwyższej klasy. Przede wszystkim, platforma ta pomaga stworzyć maksymalnie szybką i efektywną ścieżkę od zgłoszenia sprawy serwisowej do jej rozwiązania. Nie jest to jednak jedyna funkcja Salesforce Service Cloud.

 

Jedna platforma- wiele możliwości

Platforma posiada wiele użytecznych funkcji, takich jak:

  • Częściowa automatyzacja utworzenia sprawy serwisowej w systemie po jej przyjęciu przez konsultanta.
  • Możliwość automatyzacji procesu przydzielania spraw właściwym działom czy osobom.
  • Sugestie ze strony systemu dotyczące sposobów rozwiązania danej sprawy.
  • Możliwość szybkiego i wielokanałowego kontaktu z klientem.
  • Łatwy dostęp do danych odnośnie klienta, posiadanych przez niego produktów i usług czy też dotychczasowej historii kontaktów.
  • Dostęp do danych klienta może posiadać każdy pracownik firmy.

 

Dlaczego warto zainwestować w Service Cloud?

Ta część platformy Salesforce koncentruje się na zapewnieniu wsparcia i pomocy klientom. Pomaga to w retencji klientów, zwiększeniu ich satysfakcji i lojalności. Jego wyjątkowość polega na zapewnieniu szybszej obsługi w porównaniu z tradycyjnymi metodami, indywidualnym podejściu do potrzeb każdego klienta i proaktywnym podejściu do problemów klientów. To ostatecznie poprawia doświadczenie klienta, a tym samym lojalność, która z kolei ma dobry wpływ na sprzedaż.

Usługa Service Cloud ma na celu zwiększenie wydajności organizacji i zwiększenie satysfakcji klientów, zapewniając łatwy dostęp do funkcji samopomocy i usprawniając wszystkie interakcje z obsługą klienta. Za pośrednictwem samoobsługowego portalu Service Cloud użytkownicy mają możliwość stać się częścią niestandardowej, markowej społeczności. Łączy ich z podobnie myślącymi użytkownikami, aby dzielić się wiedzą na ważne tematy dotyczące wszelkich aspektów obsługi klienta i najbardziej efektywnego wykorzystania platformy Service Cloud.

Należy pamiętać, że Customer Journey tak naprawdę nigdy się nie kończy, a obsługa posprzedażowa to bardzo istotna część całego cyklu. Tak więc warto zainwestować w narzędzie Service Cloud, aby w jak najbardziej wydajny sposób ulepszyć ten proces.

 

Our Blog